Česta pitanja

Kako naručiti proizvod?
U online trgovini odabirete proizvod, te ga klikom na gumb dodajete u svoju košaricu. Klikom na košaricu ili ikonu vašeg profila u online trgovini, bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku. Kada završite s odabirom proizvoda, prilikom pregledavanja košarice pritisnite gumb za sljedeći korak i odaberite način dostave i plaćanja te ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na gumb da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Moram li se registrirati za kupovinu?
Nije potrebno registrirati se za kupovinu u online trgovini. Kupovati možete i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati unijeti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbe.
Unatoč ovoj opciji preporučujemo vam da se registrirate za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gdje će vam biti dostupna povijest vaših narudžbi, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u online trgovini itd.

Kako mogu znati da li je narudžba potvrđena?
Nakon što potvrdite narudžbu, provjerite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da provjerite pretinac "Neželjena pošta". Zbog različitih postavki mreže ili računala tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na info@wiz.hr ili telefonom na 0994226596.
Ukoliko ste se registrirali za kupovinu u online trgovini, možete jednostavno pregledati svoje narudžbe na profilu koji ste kreirali.

Pravna sam osoba, i trebam R1 račun
U slučaju da ste pravna osoba te trebate izdavanje R1 računa, prilikom procesa registracije popunite potrebne podatke za pravnu osobu.

Izdajete li e-Račune?
Naravno. U slučaju da trebate da vam pošaljemo e-Račun molimo da to upišite u napomenu prilikom izrade narudžbe ili pošaljete nam mail na info@wiz.hr

Trebao bih dostavu na drugu adresu
U slučaju da želite dostavu na drugu adresu, prilikom kreiranja narudžbe možete izmijeniti podatke o adresi dostave odabirom polja "Želim koristiti novu adresu".

Da li se dostava naplaćuje?
Za sve narudžbe u iznosu većem od 66.36€, dostava je besplatna. Ako je iznos računa manji od 66.36€ zaračunavamo trošak dostave od 3.5€.

Korištenje kupona
Za korištenje kupona, unesite kod kupona u košarici i aktivirajte ga pritiskom ga gumb 'Koristi kupon'. Popust će se obračunati pri toj narudžbi. Kupon nije moguće kombinirati s ostalim popustima, odnosno proizvodima koji su već na akciji.

Da li je plaćanje na vašim stranicama sigurno?
Kupovina u našoj internet trgovini je sigurna. Koristimo WSpay sustav koji nudi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka, a 3D zaštitom jamči korisnicima sigurnu online kupovinu. Brojevi kreditnih kartica ne čuvaju se u sustavu, a njihov upis štiti se enkripcijom podataka.

Kako je moguće plaćati?
U slučaju da se odlučite za kupovinu plaćanje je moguće provesti kreditnim i debitnim karticama (na rate ili jednokratno), te internet bankarstvom, općom uplatnicom ili putem KeksPaya. Detalje možete vidjeti ovdje

Prihvaćate li čekove?
Čekove kao način plaćanja ne prihvaćamo.

Sustav mi ne prihvaća karticu?
Pokušajte unijeti sve znamenke bez razmaka ili znakova i provjerite da li ste unijeli kontrolni broj kartice.

Gdje se nalazi kontrolni broj kartice?
Kontrolni broj kartice možete pronaći na poleđini kartice.

Zašto se ne mogu prijaviti na stranicu?
Provjerite da li ste unijeli ispravno korisničko ime, a zatim i zaporku.

Artikl koji tražim nemate u webshopu, da li ga ipak mogu nabaviti kod Vas?
Naravno, samo pošaljite upit na info@wiz.hr